2013-10-23 16:53:53 Mjesec hrvatske knjige 15.10.-15.11.2013. Suradnja OŠ Starigrad i bibliobusa Gradske knjižnice Zadar
U suradnji s djelatnicima bibliobusa Gradske knjižnice Zadar u OŠ Starigrad organizirano je druženje i natjecanje za učenike naše škole. Cilj ovog natjecanja bilo je poticanje učenika na čitanje, razvijanje mašte, kreativnosti i pismenosti te razbijanje treme pri javnim nastupima. U četvrtak, 17. listopada, s početkom u 11 sati u našoj školi, u sklopu Mjeseca hrvatske knjige, održalo se tematsko natjecanje u kojem su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda pod nazivom „Što bi bilo da je završilo ovako“. Učenici su dobili zadatak da promijene završetak svima poznatog romana „Koko u Parizu“ hrvatskog književnika Ivana Kušana. Ukupno je sudjelovalo deset učenika, a pri pisanju zanimljivog alternativnog završetka usmjeravale su ih dvije profesorice hrvatskog jezika i školska knjižničarka. U radionici su sudjelovale učenice petog razreda Ivana Krapić, Laura Smokrović i Marta Jurlina; učenici šestog razreda Ivan Bušljeta, Matea Vukić i Stela Vukić; učenice sedmog razreda Veronika Marasović i Petra Jukić te učenice osmog razreda Tara Tropšek i Katarina Jukić. Nakon tjedan dana priprema i marljivog rada, uslijedio je dan kad su učenici trebali pročitati svoje radove i otkriti nam kako su oni zamislili završetak romana. Zadatak komisije, sačinjene od djelatnika bibliobusa Gradske knjižnice Zadar, profesorica hrvatskog jezika i školske knjižničarke OŠ Starigrad, nije bio nimalo lak - između deset izuzetno zanimljivih i maštovitih radova trebalo je odabrati najbolji i najzanimljiviji rad. Glasalo se na način da se najbolji rad ocijeni s tri boda, a drugi rad s jednim bodom. U sistem glasovanja uključili su se i učenici koji su sudjelovali u radionici. Najviše bodova, ukupno 18, osvojila je učenica 8. razreda Katarina Jukić te tako osvojila jednogodišnje besplatno članstvo u Bibliobusu. Čestitamo Katarini na osvojenoj nagradi kao i svim učenicima koji su sudjelovali u ovoj radionici! |
Osnovna škola Starigrad |