2015-02-10 15:53:49 „ČITAMO MI, U OBITELJI SVI“ 2015 - Putovanje knjižničnog ruksaka - Treću godinu za redom školska knjižnica OŠ Starigrad uključila se u nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom „Čitamo mi, u obitelji svi“, kojeg je pokrenula Hrvatska mreža školskih knjižničara. Ovaj projekt obiteljskog čitanja započeo je u petak 6. veljače 2015. godine, a učenik Ivano Bucić prvi je ponio ruksak… U projektu sudjeluju učenici 3. razreda, njihovi roditelji, školska knjižničarka Iva Lukić i učiteljica Radojka Milovac. Učenicima i roditeljima je pripremljen ruksak u kojem se nalazi osam zanimljivih knjiga raznolikog sadržaja. Neke su knjige namijenjene roditeljima, neke djeci, a neke za zajedničko čitanje. Svakog petka jedan učenik ponijet će ruksak u svoju obitelj i do srijede zajedno sa svojim ukućanima čitati knjige. Svaki dan, od petka do srijede, učenik, roditelji i drugi članovi obitelji trebaju barem pola sata provesti u zajedničkom čitanju, po dogovoru – jedan čita, a drugi ga slušaju ili svatko čita u sebi pa prepriča što je zanimljivo pročita–o/la. U bilježnicu dojmova, koja se također nalazi u ruksaku, roditelji i učenici opisat će najljepše dojmove o pročitanome. Po vlastitim željama mogu nešto nacrtati, zalijepiti sliku ili napisati pjesmu. Kada učenik vrati ruksak, pred razredom, učiteljicom i knjižničarkom će ispričati najzanimljivije doživljaje za vrijeme čitanja. Na taj način dijete se uči usmenom izražavanju i potiče razredne kolege na čitanje i izgradnju pozitivnog stava prema čitanju i knjizi.
Cilj projekta je potaknuti učenike čitalačke navike, razumijevanje i prepričavanje pročitanog, proširiti jezično izražavanje, motivirati učenike na čitanje knjiga koje nisu lektira. Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ roditeljima želi se skrenuti pozornost na činjenicu koliko je važno da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djeci u čitanju. Osim toga, dijete uživa u kontaktu s osobom koja mu čita, lakše usvaja tehniku čitanja, ima bogatiji rječnik i razvijeniju maštu. |
Osnovna škola Starigrad |