Obavijest!!
Autor: Ana Ramić, 4. 9. 2020.
PROTOKOL ULAZAKA I IZLAZAKA NEOVLAŠTENOG OSOBLJA U MATIČNOJ ŠKOLI Dežurstvo na hodnicima i ulaznim vratima vrše učitelji prema odredbama Kućnog reda Škole. Pomoć učiteljima u dežurstvu vrše spremačice i kućni majstori prema unaprijed utvrđenom rasporedu. Ovlašteno osoblje koje ulazi u školsku zgradu uključuje: djecu/učenike, osoblje, pomoćno i administrativno osoblje, ostalo osoblje kojem je odobren ulazak. Neovlašteno osoblje koje ulazi u školsku zgradu uključuje roditelje/skrbnike, neupisanu braću/sestre i drugo osoblje koje nije nužno za rad ustanove. Neovlašteno osoblje u školu ulazi isključivo kroz glavni ulaz. Učenici u školu ulaze prema rasporedu koji su dobili od razrednika. Evidencija ulazaka i izlazaka učenika vodi se prema rasporedu sati i u razrednoj knjizi. Učitelji, administrativno i tehničko osoblje ulazi kroz glavni ulaz. Evidencija ulazaka i izlazaka učitelja, administrativnog i tehničkog osoblja vodi se na obrascima evidencije radnog vremena. Evidenciju ulazaka i izlazaka neovlaštenog osoblja vodit će spremačica ili kućni majstor koji dežura na glavnom ulazu u školsku zgradu. Svaka neovlaštena osoba koja iz opravdanog razloga mora ući u školsku zgradu, mora pokucati na ulaznim vratima ili nazvati putem telefona. Spremačice i/ili kućni majstor koji je dežuran na ulazu u školu, otvara vrata, mjeri tjelesnu temperaturu, uzima podatke neovlaštene osobe (ime i prezime, broj telefona), upisuje vrijeme ulaska i izlaska iz školske zgrade te upućuje osobu na provođenje dezinfekcije potplata i ruku. Vrijednost izmjerene tjelesne temperature i podatke o neovlaštenoj osobi koja je ušla u zgradu, dežurna osoba upisuje u tablicu. Osobama kojima se izmjeri povišena tjelesna temperatura (iznad 37.2) nije dozvoljen ulaz u školsku zgradu. U Starigradu, 3. rujna 2020. godine Ravnateljica: Jadranka Marasović, dipl. pedagog
Poštovani učenici, roditelji i skrbnici,
na poveznici možete preuzeti i ispisati elektronički zapis / potvrdu o statusu redovitog učenika. Sustav za izdavanje e-potvrda o statusu školovanja redovitog učenika omogućava izdavanje potvrde u različite svrhe, a podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica u kojoj su svi učenici. U padajućem izborniku moguće je izabrati svrhu potvrde. Prijava za sve učenike je putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
Ana Ramić, tajnica
Osnovna škola Starigrad
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.1O
13.25 - 14.15
14.20 - 15.05
15.10 - 15.55
16.10 - 16.55
17.00 - 17.45
17.50. - 18.35
Pogledajte prezentacije!
SAVJETODAVNA LINIJA ZA DJECU 2013.ppt
SAVJETODAVNA LINIJA ZA RODITELJE 2013.ppt
Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa
Agencija za odgoj
i obrazovanje
Digitalni časopis za obrazovne stručnjake