ČITAMO MI, U OBITELJI SVI
Autor: Marina Marić, 7. 2. 2013.
„Nema knjige, a da se u njoj nešto dobro ne nađe.“
Miguel de Cervantes
U petak 1. veljače 2013. godine u našoj školi započeo je dugoočekivani projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ u organizaciji školske knjižnice i Hrvatske mreže školskih knjižničara. U projektu sudjeluju učenici 3. razreda naše škole. Osnovni cilj projekta je razvijanje čitalačkih sposobnosti i ljubavi prema knjizi i čitanju.
Knjižnični ruksak, u kojem se nalazi osam knjiga iz različitih područja prva je u svoju obitelj ponijela učenica Lucija Tomić. Dojmove zajedničkog obiteljskog čitanja ispričala nam je u srijedu 6.02.2013. i istaknula da joj je to bilo lijepo i zanimljivo druženje s obitelji, a njoj su se posebno svidjele knjige - Šale i pohvale te Velika knjiga igara 2.
U knjižničnom ruksaku se nalaze:
1) Sonja Zubović. Šale i pohvale
2) Kušec Mladen i Ivan Vitez. Zagzanati
3) Ivana Simić Bodrožić. Hotel zagorje
4) Markota Božo. Više cvijeća manje smeća
5) Philip Clarke…Tajne i čuda znanosti
6) Klaus Kolb. Frank Miltner. Lakše učenje uz zabavu i razmišljanje
7) Jorge Batllori. Velika knjiga igara 2
8) Mladen Kopjar. Plamenko u lovu na mamuta
Poštovani učenici, roditelji i skrbnici,
na poveznici možete preuzeti i ispisati elektronički zapis / potvrdu o statusu redovitog učenika. Sustav za izdavanje e-potvrda o statusu školovanja redovitog učenika omogućava izdavanje potvrde u različite svrhe, a podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica u kojoj su svi učenici. U padajućem izborniku moguće je izabrati svrhu potvrde. Prijava za sve učenike je putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
Ana Ramić, tajnica
Osnovna škola Starigrad
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.1O
13.25 - 14.15
14.20 - 15.05
15.10 - 15.55
16.10 - 16.55
17.00 - 17.45
17.50. - 18.35
Pogledajte prezentacije!
SAVJETODAVNA LINIJA ZA DJECU 2013.ppt
SAVJETODAVNA LINIJA ZA RODITELJE 2013.ppt
Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa
Agencija za odgoj
i obrazovanje
Digitalni časopis za obrazovne stručnjake