Hrabri telefon
Autor: Ana Lipošćak, 26. 1. 2011.
"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potupno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Direktni link za razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je sljedeći: http://hrabritelefon.quik-j.net:8080/server/ContactServlet?customer=hrabri-CHAT
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć!"
Poštovani učenici, roditelji i skrbnici,
na poveznici možete preuzeti i ispisati elektronički zapis / potvrdu o statusu redovitog učenika. Sustav za izdavanje e-potvrda o statusu školovanja redovitog učenika omogućava izdavanje potvrde u različite svrhe, a podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica u kojoj su svi učenici. U padajućem izborniku moguće je izabrati svrhu potvrde. Prijava za sve učenike je putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
Ana Ramić, tajnica
Osnovna škola Starigrad
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.1O
13.25 - 14.15
14.20 - 15.05
15.10 - 15.55
16.10 - 16.55
17.00 - 17.45
17.50. - 18.35
Pogledajte prezentacije!
SAVJETODAVNA LINIJA ZA DJECU 2013.ppt
SAVJETODAVNA LINIJA ZA RODITELJE 2013.ppt
Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa
Agencija za odgoj
i obrazovanje
Digitalni časopis za obrazovne stručnjake